Web úplně na nic .... ??

Webové stránky můžou být silnou zbraní pro podnikání, budování značky nebo sdílení informací. Ale někdy web působí spíš jako zaprášená VHS kazeta – všichni ji obcházejí obloukem. Mrkněme se na čtyři situace, kdy weby končí ve škatulce digitálního odpadu.

1. Když o webu neví ani Google

Mám kámoše, co dělá zakládání trávníků a provozuje půjčovnu fajnytravnik.cz. Web měl pěkný, ale když někdo hledal „zakládání trávníků Ostrava“ – nic. Ticho. Web byl jako duch – existoval, ale nikdo ho neviděl.

„Web byl jako duch – existoval, ale nikdo ho neviděl.“
  • Obsah prodává: Pokud chcete být dohledatelní na frázi „zakládání trávníků Ostrava“, musí tahle slova být přímo na webu – v nadpise, textu i titulku stránky. Žádné skrývačky.

Google-hledani-zakladani

2. Když web zůstal v minulém století

„Akční sleva do listopadu 2018!“ nebo kontakt na číslo, co už neexistuje. Takový web budí důvěru asi jako e-mail od nigerijského prince. Zákazník radši uteče dřív, než si vůbec přečte, co nabízíte.

„Zastaralý web působí jako e-mail od nigerijského prince.“

3. Když web vypadá jako lunapark

Chaotické barvy, blikající tlačítka, poskakující gifíky a výzvy k akci na každém rohu. Když web připomíná školní projekt z informatiky, návštěvníci radši kliknou na křížek než na nabídku.

A když na webu svítí „99,9 % spokojených zákazníků“ celé roky bez změny, začíná to být podezřelé. Ověřené recenze z Google nebo Heureky mají mnohem větší váhu.

„Aktuální fakta působí líp než statistiky z říše fantazie.“

Chcete zapůsobit? Minimalismus a důvěryhodnost vedou. Méně blikání, víc reálných informací a konkrétních výsledků.

Google-review

4. Když web budí nedůvěru

Chybí kontaktní údaje, IČO, žádné recenze? Takový web vypadá podezřeleji než člověk v baloňáku před školou. A zákazníci radši utečou.

  • Buďte dohledatelní: Zápis na firmy.cz a Google Moje firma zvedne důvěryhodnost.
  • Práce s recenzemi: Zákazníky požádejte o hodnocení, reagujte na ně. I negativní recenze se dají zvládnout s grácií – hlavně žádná arogance.
  • Kontakty na očích: Telefon, e-mail, IČO a adresa by měly být jasně vidět. Web bez kontaktu = podezření.
  • Otevřená komunikace: Přidejte ukázky práce, ceník, detailní popis služeb. Zákazníci budou mít jasno a budou vám věřit.
„Otevřenost na webu budí důvěru. Ukázky práce řeknou víc než jakákoli tajemství.“

Ať už máte nový web nebo se teprve chystáte, nezapomeňte: důvěra, přehlednost a obsah prodávají.

Kontaktujte nás. Domluvíme se.

e-BAAN Internet s.r.o.

Grafické studio Webdesign Ostravski

Tovární 537/8
709 00 OSTRAVA

IČO 05720117

E weby@ebaan.cz

T +420 725 933 174

https://www.havirov-webdesign.cz/sitemap

Tvorba webových stránek Havířov
Webdesign Havířov
Havířovský web